Μοτοσυκλέτα και Ένδυση
Μοτοσυκλέτα και Ένδυση
PanLampro NOE 2014
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
1. ΧΡΗΣΙΜΑ, «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ» ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
-
Η Θερμότητα μεταφέρεται μόνο από τη θερμότερη στην ψυχρότερη περιοχή
-
Μεταφέρεται ταχύτερα μέσω στερεών, λιγότερο μέσω υγρών, πολύ λιγότερο μέσω αερίων (αυτό καθιστά τον αέρα, το πλέον προσιτό καλό μονωτικό)
-
Το ανθρώπινο σώμα παράγει διαρκώς θερμότητα και αποβάλει το πλεόνασμα μέσω του δέρματος, ώστε να διατηρεί εσωτερικά τους 36oC.
-
“Comfort Zone” Ορίζεται η περιοχή θερμοκρασίας περιβάλλοντος, πάνω από την οποία «ζεσταινόμαστε» και κάτω από την οποία «κρυώνουμε». Σε ηρεμία και ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΜΟΝΩΣΗΣ, εντοπίζεται σε μια περιοχή 22-28 oC, ανάλογα με τη υγρασία αλλά και τη φυσική κατάσταση του καθενός.
-
«Κρυώνω», «ζεσταίνομαι» είναι «παρεξηγημένες» έννοιες.
(α) Όταν έχουμε μια μεγάλη απόσταση από την “Comfort Zone” προς τα κάτω, επιταχύνεται η απώλεια θερμότητας από το δέρμα, άρα κρυώνουμε: σαν να δουλεύει ο αερόψυκτος V2 σε 5oC. Δεν «μπαίνει» το κρύο. Η ζέστη «βγαίνει» έντονα - γρήγορα και το μοτέρ κρυώνει…
(β) Όταν έχουμε μια μεγάλη απόσταση από την “Comfort Zone” προς τα πάνω, η ζέστη στο περιβάλλον εμποδίζει – επιβραδύνει την απώλεια θερμότητας προς το (θερμότερο) περιβάλλον, άρα ζεσταινόμαστε και ανεβάζουμε θερμοκρασία (κάτι σαν V2 αερόψυκτος με 45oC).
-
Η εφίδρωση είναι φυσικός μηχανισμός εξισορρόπησης.
Ο παραγόμενος ιδρώτας εξατμίζεται και «δροσίζει» το δέρμα.
(ακριβώς όπως στα προσκοπικά παγούρια: βρέχω το κάλυμμα και όπως στεγνώνει απορροφά θερμότητα και δροσίζει το μεταλλικό παγούρι και το νερό που έχει μέσα).
-
Στην άλλη άκρη, το τρέμουλο είναι συναγερμός για να πάρουμε μέτρα αλλά και ακούσιο μηχανικό emergency boost του οργανισμού, πριν την υποθερμία. Αν δουλέψει, όλα καλά. Αλλιώς, η εσωτερική θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους 35 oC και δεν επανέρχεται. Χωρίς εξωτερική βοήθεια, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αλυσιδωτή επιδείνωση της κατάστασης, ακόμα και σε θάνατο…
Small Block Stories
Από Nikos900
Είπα να γράψω μερικές ιστοριούλες για το μηχανάκι μου, ένα παλιό σμολ μπλοκ..
Τώρα, αν είναι δικές μου ιστορίες ή δικές του, αληθινές ή ψεύτικες ποιός ξέρει, μάλλον δικές του είναι, όταν πάμε βόλτα νοιώθω ότι μου λέει κομμάτια απ’ την ζωή του και εγώ μετά τα βάζω στην σειρά.
Ιστορίες μικρού μπλόκ λοιπόν και ελπίζω να μην βαρεθείτε, όχι όλοι τουλάχιστον.
Και είναι αληθινές, εσείς τι δηλαδή, όμορφη ιταλίδα είναι, δεν θα την πιστεύατε;
Η πρώτη ιστοριούλα ξεκινάει από πολύ παλιά, αρχές eighties, τότε που στα φανάρια μας παίρνανε τα κλειδιά και πήγαινες το μηχανάκι σπρωχτα στην άκρη για να δείξεις τα χαρτιά σου..
Πιστοποίηση Κλασσικών Moto
Αγαπητοί φίλοι,
ως γνωστό η λέσχη μας έχει πετύχει να γίνει "Κέντρο Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης της ΜΟΤΟΕ" και από τη 5-μελή Τεχνική της Επιτροπή περνάνε όλες οι νέες πιστοποιήσεις που ξεκίνησε να εκδίδει η Ομοσπονδία μας.
Ακολουθεί συνημμένη η Αίτηση Πιστοποίησης, η οποία πρέπει να συμπληρωθεί για να ξεκινήσει κάποιος τη διαδικασία έκδοσης της αντίστοιχης κάρτας. Οδηγίες υπάρχουν στο εισαγωγικό κείμενο.
36 Hours 2023-24th Endurance Tour of Greece
Ελληνικά
36 Ώρες 2023 - 24ο Endurance Tour of Greece: Γενικές Πληροφορίες και Αίτηση Συμμετοχής (for Greek Participants ONLY)
Πληροφορίες και αναλυτικές οδηγίες για τις δηλώσεις συμμετοχής
Έντυπο Συμμετοχής – Υπεύθυνη Δήλωση
English
36 Hours 2023 -24th Endurance Tour of Greece: Participation Application
Supplementary Regulations!
Download Participation Application
Italiano
24esimo Giro della Grecia - Endurance Tour Applicazione di Partecipazione
Regolazioni Supplementari!
Scarica Applicazione di partecipazione
Αποστολή Αίτησης/ Send Application/ Manda Applicazione
36hours[at]motoguzziclub.gr